Společnost CONTEXT CONSULT s.r.o. se specializuje na zajišťování komplexní správy nemovitostí. Cílem naší činnosti je optimalizace nákladů a výkonů spojených s provozem a údržbou vaší nemovitosti. Hlavní myšlenkou naší společnosti je Vaše spokojenost. Proto klademe důraz na osobní komunikaci, vstřícné jednání a maximální spolehlivost.



Vaše spokojené bydlení a optimalizace nákladů domu je naše práce

PROČ PRÁVĚ MY?


Osobní  přístup

Naše služby jsou založeny na individuálním a odpovědném přístupu k Vám, jako zákazníkovi. Vždy se přizpůsobíme Vašim potřebám. Víme, že každý klient je jedinečný. Klientovi je přidělen jeden konkrétní pracovník naší kanceláře, na něj se budete moci vždy obrátit a ten bude také zodpovědný za to, že Vám služby budou poskytnut řádně a včas.


Aktivní správa

Udržujeme si aktuální přehled o stavu nemovitosti a navrhujeme způsoby řešení zjištěných nedostatků. Vedeme evidenci umožňující získat vždy aktuální přehled o hospodaření domu. Máte  vždy kontrolu nad výběrem dodavatelů. Schvalujete rozsah objednávaných služeb i výběr dodavatele.


Úspora nákladů

Vzhledem k počtu spravovaných domů jsme pro naše klienty vyjednali úspory nákladů. Klientům nabízíme levnější pojištění domu, nižší ceny za právní a daňové služby a povinné revize. Vždy doporučujeme pouze dlouhodobě ověřené dodavatele, kteří mají příznivou cenu a vysokou kvalitu práce.


Vyberte si partnera, který má tým zkušených pracovníků a v dané problematice se profesionálně orientuje a pohybuje již 10 let. Ušetříte čas i peníze!